Näin Ellipsin entisenä käyttäjänä kaipaan kirjaston äänikirja palvelua? E-kirjastosta selain versiota. Koska on mahdollista saada se palvelu? Oikeastaan mulle…

Kysytty

Näin Ellipsin entisenä käyttäjänä kaipaan kirjaston äänikirja palvelua? E-kirjastosta selain versiota. Koska on mahdollista saada se palvelu?
Oikeastaan mulle riittää tieto saadaanko sitä koskaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

E-kirjaston sivuilla kerrotaan, että "kehitystyötä selainversion eteen tehdään jo tänä vuonna, mutta versio ei ehdi julkaisuun vielä vuonna 2024. Tarkempi aikataulu selviää myöhemmin".

Eli selainversio on tulossa, muttei vielä tiedetä koska.

E-kirjaston usein kysytyt kysymykset:
https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/e-kirjasto/e-kirjaston-usein-kysytyt-kysymykset