Mun pitäisi kirjoittaa äikän juttuun mitä tarkoittaa viihderomaani? Olis kiva jos voisit kertoa, kun mistään netistä ei löydy.

Kysytty

Mun pitäisi kirjoittaa äikän juttuun mitä tarkoittaa viihderomaani? Olis kiva jos voisit kertoa, kun mistään netistä ei löydy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viihdekirjallisuudella tarkoitetaan ajanviete- tai populaarikirjallisuutta. Käytännössä viihdekirjallisuus jakaantuu karkeasti ajatellen jännitys- ja romanttiseen kirjallisuuteen, josta toisinaan käytetään myös nimitystä naistenviihde. Näiden viihdekirjallisuuden lajien ilmenemismuotoja ovat siten dekkarit ja rakkausromaanit.