Mulla on 5 markan seteli A3992612 keskellä iso kuusi ja toisella puolella vaakuna tai kilpi .Vasemmassa yläkulmassa näkyy D.Onko minkään arvoinen.Tv Markku…

Kysytty

Moi mulla on 5 markan seteli A3992612 keskellä iso kuusi ja toisella puolella vaakuna tai kilpi .Vasemmassa yläkulmassa näkyy D.Onko minkään arvoinen.Tv Markku Vaasasta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin setelin arvoa Vaasanseudun Numismaatikot ry:stä ja sieltä vastattiin seuraavasti:

Aivan pankkisileänä parisen kymppiä, hieman kuluneena jonkun euron ja pehmeänä eli hyvin kuluneena lähinnä muistoesine.