Muistelisin katsoneeni joskus 2010 luvulla lastenohjelmaa jossa seikkaili pinkki ja sininen hahmo, jotka liikkuivat ”ufoilla”. Ensiksi he kiertelivät jotain…

Kysytty

Hei! Muistelisin katsoneeni joskus 2010 luvulla lastenohjelmaa jossa seikkaili pinkki ja sininen hahmo, jotka liikkuivat ”ufoilla”. Ensiksi he kiertelivät jotain aluetta ja sen jälkeen piirsivät liiduilla siihen liittyvän asian.

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyse olla Pikku Kakkosessa esitetystä Fluugalaiset-sarjasta? Fluugalaiset ovat pieniä avaruusolentoja, jotka oppivat uutta ihmisten maailmasta. Sarjan esitys aloitettiin TV2-kanavalla vuonna 2016. Sarja on edelleen katsottavissa Yle Areenassa. Fluugalaiset | Yle Areena

Lastenohjelmia voi etsiä asiasanojen avulla Yle Lapset -verkkosivulla, oikean ylänurkan suurennuslasi-kuvakkeen avulla. Esim. kysymääsi sarjaa voi hakea asiasanoilla ufot tai avaruusolennot ja lastenohjelmat. Lapset – yle.fi

3 ääntä

Kommentit

Meni ikä ja terveys kun etsin ohjelmaa mutta se on wotwots!