Muistelen lapsuudesta erästä kirjaa. Kirjassa pohdittiin selvittämättömiä tapauksia ja muita uskomattomia historian tapauksia.

Kysytty

Muistelen lapsuudesta erästä kirjaa. Kirjassa pohdittiin selvittämättömiä tapauksia ja muita uskomattomia historian tapauksia. mm Romanovien perhesurmaa, Viiltäjä Jackia, Marilyn Monroeta, Harry Houdinia ja Elvistä. Kirja on neliön muotoinen ja siinä oli kansien päällä kiiltävä hopea paperi jossa luki otsikko yms. Mikä tämä kirja on?

Vastaus

Vastattu

Yritin etsiä kirjaa Finna-haulla. Rajasin tarkennettua hakua sanoilla murhat ja historia. Tuloksen rajasin kirjoihin, suomenkielisiin ja 1900-luvulla ilmestyneisiin. Linkki Finnan hakutulokseen.

Löysin kolme kirjaa, jotka voisivat sisältää kaikki muistamasi aiheet.

Valittujen palojen Tuntematon totuus : uutta valoa historian arvoituksiin. Linkki Antikvariaatti.net

Valittujen palojen Ratkaisun hetket : 100 tapahtumaa, jotka muuttivat maailmaamme. Linkki Finlanfdiakirjaan sekä Olli Matikaisen Rikos historiassa. Linkki Tiedekirjaan

Mikään kirjoista ei tosin ole kuvaamasi hopeakantinen, eikä kovin neliömäinen.