Muistan sadun, jossa tyttö ei halunnut mennä nukkumaan, ellei saisi ottaa lelua viereensä. Loppujen lopuksi leluja oli niin paljon, ettei tyttö enää mahtunut…

Kysytty

Muistan sadun, jossa tyttö ei halunnut mennä nukkumaan, ellei saisi ottaa lelua viereensä. Loppujen lopuksi leluja oli niin paljon, ettei tyttö enää mahtunut itse sänkyyn. Mikähän satu oli kyseessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaj Beckmanin kirjassa Hanna ei saa unta (1980) on juuri tällainen tarina. Kirja kuuluu Tammen kultaiset kirjat -sarjaan.