Muistan peruskouluajoilta kirjan, jonka nimeksi muistan ”itsensä valaisijat”, mutta en löydä nimellä kirjoja. Tarinassa ehkä tyttö jolla keltainen sadetakki ja…

Kysytty

Muistan peruskouluajoilta kirjan, jonka nimeksi muistan ”itsensä valaisijat”, mutta en löydä nimellä kirjoja. Tarinassa ehkä tyttö jolla keltainen sadetakki ja kirjaan liittyy kala, ehkä kuha tai ahven. Mikä kirja voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä lienee Marko Hautalan teos Itsevalaisevat (2008).

Alla olevasta linkistä voit lukea lisää teoksesta ja näet sen saatavuuden Helmet-kirjastoissa.

https://helmet.finna.fi/Record/helmet.1867899?sid=4845344524