Muistan lukeneeni Oodin kirjastossa jonkinlaista kokoelmateosta suomalaisten nuorten päiväkirjateksteistä. Päiväkirjaotteita oli ainakin 90-00 luvuilta, ja…

Kysytty

Muistan lukeneeni Oodin kirjastossa jonkinlaista kokoelmateosta suomalaisten nuorten päiväkirjateksteistä. Päiväkirjaotteita oli ainakin 90-00 luvuilta, ja kirjoittajat olivat noin yläaste tai lukio/ammattikouluikäisiä. Sattuuko joku tietämään mikä voisi olla kirjan nimi?

Vastaus

Vastattu

Kuvaukseesi sopiva kirja on nimeltään Päiväkirjaklubi, joka ilmestyi Otavan kustantamana vuonna 2019. Kirjan ovat toimittaneet Eeva Vekki ja Risto K. Järvinen.