Muistan lukeneeni lapsena tummasävyistä ligne claire tyylin sarjakuvaa jossa ihmisiin tarttui jonkinlainen köynnösmäinen kasvin, myrkyn tms. takia. Sarjakuva…

Kysytty

Hei! Muistan lukeneeni lapsena tummasävyistä ligne claire tyylin sarjakuvaa jossa ihmisiin tarttui jonkinlainen köynnösmäinen kasvin, myrkyn tms. takia. Sarjakuva oli tyyliltään hieman Tintin tai Blake and Mortimerin kaltainen.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme tunnistaneet etsimääsi sarjakuvaa.

Tietäisiköhän joku tietopalvelumme lukijoista, mistä sarjakuvasta on kyse.