Muistan lukeneeni lapsena 2000-luvun alussa, ehkä 2004-2006, (kirja voi olla toki vanhempikin) lastenkirjaa jossa oli poika ja ehkä tyttö ja vihreitä…

Kysytty

Muistan lukeneeni lapsena 2000-luvun alussa, ehkä 2004-2006, (kirja voi olla toki vanhempikin) lastenkirjaa jossa oli poika ja ehkä tyttö ja vihreitä pikkuleipiä ja muistaakseni myös iso koira tmv. eläin. Tarinassa oli jotain hieman fantastisiakin elementtejä muistaakseni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla Liisa Karakorven Lentävä Lallero? Kirjassa äiti leipoo vihreää yrttileipää. Tarinan poika haluaa ison, mustan koiran, mutta paikalle ilmaantuukin lentävä corgi (?) Lallero, joka vie tytön ja pojan lentävässä pulkassa matkalle fantasiamaailmaan, jossa on jättiläisiä sun muuta jännittävää!