Muistan lukeneeni joitain vuosia sitten, että Vantaalla on mahdollista lainata/vuokrata myös soittimia. Mikähän mahtaa olla nykytilanne ? Vai onko tämä…

Kysytty

Muistan lukeneeni joitain vuosia sitten, että
Vantaalla on mahdollista lainata/vuokrata myös
soittimia. Mikähän mahtaa olla nykytilanne ?
Vai onko tämä kenties osa musiikkiopiston
toimintaa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saamieni tietojen mukaan Vantaan musiikkiopisto lainaa soittimia ensisijaisesti vain omille oppilailleen. Jos soittimia kuitenkin jää, niitä voivat saada myös ulkopuoliset. Voit tiedustella asiaa numerosta 839 35705.
Tikkurilan kirjastossa ja Myyrmäkitalossa on pianohuoneet, joita voi varata etukäteen, Tikkurilasta puh. 839 23583, Myyrmäestä puh. 839 35469.