Muistan laulusta sanat ”ikkunasta katselin kun höyrylaivat seilas Aurajoen siliätä pintaa”. Miten kuuluu koko laulu?

Kysytty

Muistan laulusta sanat ”ikkunasta katselin kun höyrylaivat seilas Aurajoen siliätä pintaa”. Miten kuuluu koko laulu?

Vastaus

Vastattu

Kappale on Hurjan pojan koti. Se on kansanlaulu, jota ovat laulaneet muun muassa Tapio Rautavaara ja Tommi Läntinen.

Sanat löytyvät esimerkiksi täältä tai Suomalaisia kansanlauluja -nuottikirjasta.