Muistan lapsuudestani, noin vuodelta 1985, naislaulajan esittämän popkappaleen, jossa sanat menevät muistikuvani mukaan: "Tie, jota kuljen, levenee. Voimat…

Kysytty

Hei! Muistan lapsuudestani, noin vuodelta 1985, naislaulajan esittämän popkappaleen, jossa sanat menevät muistikuvani mukaan: "Tie, jota kuljen, levenee. Voimat kasvaa, kulku kevenee. En tiennyt mitään muunlaista olevankaan, ennen kuin sytyin itse palamaan. Ei oo paluuta, en edes halua, tahdon nähdä koko toisen maan." En ole koskaan saanut tietää, kenen ja minkä niminen biisi on kyseessä. Olisitteko te niin velhoja, että osaisitte auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti velhotaitomme eivät yltäneet kappaleen löytämiseen. Tunnistaisiko joku lukijamme sen?