Muistan lapsuudesta runon, joka alkaa näin. Saavuit varhain kevät luoksi sä vuokoin sinisin. Oi, niiden minkä vuoksi taas kuolla annoitkin. Kenen kirjoittama…

Kysytty

Muistan lapsuudesta runon, joka alkaa näin.

Saavuit varhain kevät luoksi
sä vuokoin sinisin.
Oi, niiden minkä vuoksi
taas kuolla annoitkin.

Kenen kirjoittama runo on ja mistä löytäisin runon koko tekstin?

Vastaus

Vastattu

Kukaan vastaajistamme ei muistanut kyseistä runoa, eikä tietokannoistakaan ollut apua. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tietoja runosta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.