Muistan joitakin vuosia sitten kuulleeni laulun, jossa oli jotenkin näin: "Sen sisältö on poissa kinkkupaketin, sen Penako jo söi, no niinpä tietenkin"…

Kysytty

Muistan joitakin vuosia sitten kuulleeni laulun, jossa oli jotenkin näin:
"Sen sisältö on poissa kinkkupaketin, sen Penako jo söi, no niinpä tietenkin". Olikohan se Jussi Raittisen biisi. Olisi kiva löytää se, mutta en löytänyt. Muistatteko te?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyimme asiaa valtakunnalliselta kirjastoammattilaisten sähköpostilistalta ja sieltä ehdotettiin Johnnyn (Liebkind) käännöskappaletta "Kotihipat", joka alkuperäiseltä nimeltään on Jailhouse Rock.

Kappale löytyy esimerkiksi seuraavilta levyiltä:
Johnny: 20 suosikkia : Ihana aamu (1995)
Johnny: Johnny (1990)