Muistakseni 80-90 luvulla tuli töllöstä leffa jossa joku tiedemies tutki ilmaston lämpenemistä joka sitte paljastui avaruus olioiden ja muutamien ihmisten…

Kysytty

Hei
Muistakseni 80-90 luvulla tuli töllöstä leffa jossa joku tiedemies tutki ilmaston lämpenemistä joka sitte paljastui avaruus olioiden ja muutamien ihmisten salaliitoksi, se jäi mieleen että olioiden polvinivelet toimi toiseen suuntaan kuin ihmisten eli eteen

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin yhdysvaltalainen Hyytävät hetket (The Arrival, 1996) tai sen jatko-osa The Second Arrival - toinen tuleminen (1998).