Muistaako kukaan lastenelokuvaa joskus 2000-luvulta, jossa oli jonkinlainen eläinkuningaskunta, ja siinä seikkaili tyttö ja poika (kissoja tai koiria). Kaikki…

Kysytty

Muistaako kukaan lastenelokuvaa joskus 2000-luvulta, jossa oli jonkinlainen eläinkuningaskunta, ja siinä seikkaili tyttö ja poika (kissoja tai koiria). Kaikki hahmot näytti ehkä vähän hello kitty hahmoilta, mutta hello kitty sarjaan ne eivät kuulu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla mahdollisesti piirrossarja? Tuntomerkkeihin voisi sopia amerikkalainen "Tarinoita hyveiden kirjasta" (alkup. Adventures from the Book of Virtues), jota esitettiin Suomessakin 1990-luvun lopulla ja 2000-luvun alussa. Sarja kertoo kahdesta ihmislapsesta sekä heidän eläinystävistään.