Montako komisario Palmusta kertovaa dekkaria Mika Waltari on kirjoittanut?

Kysytty

Montako komisario Palmusta kertovaa dekkaria Mika Waltari on kirjoittanut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mika Waltari julkaisi kolme komisario Palmusta kertovaa kirjaa.
”Kuka murhasi rouva Skrofin?”, H:ki, Otava 1939, ”Komisario Palmun erehdys”, Porvoo, WSOY 1940 ja ”Tähdet kertovat, komisario Palmu!”, Porvoo, WSOY 1962