Montako kirjaa on Agatha Christie kirjoittanut? Minkä nimisiä ne ovat? Onko muita kuin Idän pikajunan arvoitus ja kuolema Niilillä?

Kysytty

Hei Montako kirjaa on Agatha Christie kirjoittanut? Minkä nimisiä ne ovat? Onko muita kuin Idän pikajunan arvoitus ja kuolema Niilillä?

Vastaus

Vastattu

Asiaa on tiedusteltu aiemminkin Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa.

"Agatha Christie on kirjoittanut 72 romaania (tai joidenkin määritelmien mukaan 73 tai 74 romaania), joista 6 on julkaistu salanimellä Mary Westmacott. Lisäksi Christieltä on julkaistu ainakin 21 novellikokoelmaa, kolme runokirjaa ja kaksi omaelämäkerrallista teosta."

Teosluettelo löytyy täältä.