Monster: Crips - jengiläisen muistelmat, löytyykö Turun seudun kirjastoista edes yhtä painosta jostain?

Kysytty

Monster: Crips - jengiläisen muistelmat, löytyykö Turun seudun kirjastoista edes yhtä painosta jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kody Scottin kirjaa Monster on Turussa Ilpoisten kirjastossa ja myös esim. Raision ja Liedon kirjastoissa. Voitte tarkistaa teoksen saatavuuden ja halutessanne tehdä myös varauksen Vaski-kirjastojen aineistotietokannassa.

Vaski-kirjastojen aineistotietokanta: http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=find2&sesid=1208850732&ulang=…