Monet firmat pyytävät asiakaspalautetta (kiitokset, moitteet, kehitysehdotukset yms). Löytyykö jostain tietoa mitä asioita on muutettu palautteen johdosta firmoissa? Onko Helmet tehnyt mitä?
Vastaus
Aiheesta kirjoitettuja kirjoja voi hakea seuraavilla hakusanoilla: asiakaslähtöisyys, asiakaskokemus, kehittäminen, vuorovaikutus.
Helmet-sivuilla nostettiin aivan äskettäin verkkomaksaminen näkyvämmälle paikalle, koska siitä tuli paljon kysymyksiä eikä sitä löydetty. Taskukirjastoon tuotiin noudettavien varausten hyllypaikat
Espoosta löysimme mm. seuraavia esimerkkejä:
- Kalajärven ja Kauklahden nuortenosastot on äskettäin remontoitu ja kalustettu uudelleen
- Entressen kirjastoon saatiin lukusali
- Laaksolahden kirjastoon perustettiin lankojen vaihtokori
- Hankimme jatkuvasti aineistoa hankintatoiveiden perusteella, kirjojen lisäksi mm. roskapihdit ja frisbee-kiekkosetit
- Karaokelaitteisto hankittiin myös Espooseen (aluksi vain Vantaalla)
- Otaniemen kirjasto perustettiin opiskelijoiden toiveesta
- Uutta Lippulaivan kirjastoa on suunniteltu koko ajan yhdessä tulevien käyttäjien kanssa
Kommentoi vastausta