Moikka, Sain uusittua lainoja, joissa luki ettei voi uusia; voiko kuitenkin, kun sain uudet palautuspäivät?

Kysytty

Moikka, Sain uusittua lainoja, joissa luki ettei voi uusia; voiko kuitenkin, kun sain uudet palautuspäivät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos niihin tuli uudet, myöhäisemmät päivämäärät, uusiminen onnistui. Jos haluat selvittää asiaa, käänny oman kirjastosi puoleen ja kerro ilmiöstä. Heitä voisi kiinnostaa tietää, että jokin uusimisesto ei toimi.

Heikki Poroila