Moikka pyörikö aikoinaan televisiossa sarja maalaislääkäri ja milloin mikä kanava tätä esitti

Kysytty

Moikka pyörikö aikoinaan televsiossa sarja maalaislääkäri ja milloin mikä kanava tätä esitti

Vastaus

Vastattu

Länsisaksalaisen Maalaislääkäri-televisiosarjan ensimmäinen osa nähtiin Suomen televisiossa kolmoskanavalla 30.8.1988 klo 19.20. Sarjan esittäminen jatkui ainakin toukokuulle 1989.

Helsingin Sanomat 30.8.1988

Helsngin Sanomat 19.5.1989