Moikka, parhaat vinkkisi Thaimaan historiaa ja politiikkaa käsittelevistä kirjoista? Sellaiset joiden kautta voisi edes yrittää nopeasti perehtyä asioihin…

Kysytty

Moikka,
parhaat vinkkisi Thaimaan historiaa ja politiikkaa käsittelevistä kirjoista? Sellaiset joiden kautta voisi edes yrittää nopeasti perehtyä asioihin vähän syvällisemmin....
Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoista löytyy mm. seuraavaa:
Heikkilä-Horn: Kaakkois-Aasia : historia ja kulttuurit

Oheisesta linkistä aukeaa ilmestymisjärjestyksessä Thaimaahan liittyvää tieotkirjallisuutta. Kirjojen sisältöä emme valitettavasti arvioida.

http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=thaimaa+historia&searchscope=1…