Moikka, meillä tais jäädä Heinähattu ja Vilttitossu kirja laivalle, eli nyt se on hukassa. Minkä hintainen se on, koska korvaaminen tulee varmaankin kyseeseen?

Kysytty

Moikka,
meillä tais jäädä Heinähattu ja Vilttitossu kirja laivalle, eli nyt se on hukassa. Minkä hintainen se on, koska korvaaminen tulee varmaankin kyseeseen?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Se maksaa 25 €, voitte myös tuoda saman kirjan tilalle, jos löydätte halvemmalla. Tällaiset käytännön kirjastoasiat kannattaa hoitaa puhelimitse tai käymällä lähikirjastossa.