Moikka. Lainasin kirjan, josta sain ilmoituksen, että palautus on myöhässä. En ollut saanut muistutusviestiä palautuksesta ja mielestäni kirja ei ollut vielä…

Kysytty

Moikka. Lainasin kirjan, josta sain ilmoituksen, että palautus on myöhässä. En ollut saanut muistutusviestiä palautuksesta ja mielestäni kirja ei ollut vielä ylittänyt laina-aikaa. Jouduin uusimaan lainan heti, koska olin reissussa. Haluaisin tarkistaa, että milloin todellisuudessa olen lainannut kyseisen kirjan, koska en löydä kyseisen kirjan tietoja tiedoistani.

Vastaus

Vastattu

En voi tarkistaa tietojasi, koska minulla ei ole asiakastietojasi. Suosittelen, että otat yhteyttä Helmet-kirjastoihin joko puhelimitse tai chatin kautta. Varaudu kertomaan kirjastokorttisi numero, älä koskaan anna henkilökohtaisia tietojasi chatissa.  Chat on avoinna Helmet.fi-sivustolla  arkisin noin kello 12–17 (perjantaisin 12–16). Kirjastojen puhelinnumerot löydät Helmet.fi-sivuston kirjastovalikosta.

https://www.helmet.fi/fi-FI