Mitkä yksityiset elinkeinonharjoittajat, avoimet yhtiöt ja kommandiittiyhtiöt ovat (pl. Lidl Suomi Ky) liikevaihdoltaan Suomen suurimpia?

Kysytty

Mitkä yksityiset elinkeinonharjoittajat, avoimet yhtiöt ja kommandiittiyhtiöt ovat (pl. Lidl Suomi Ky) liikevaihdoltaan Suomen suurimpia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tilastokeskuksella ei ole valmiina listausta Suomen suurimmista yrityksistä oikeudellisen muodon mukaan, mutta sellainen on mahdollista tilata maksullisena toimeksiantona Tilastokeskuksen yritysrekisteristä.

Yhteystiedot listauksen tilaamista varten
Yritysrekisterin hinnasto