Mitkä ovat arvostetuimmat/parhaimmat ns. Suljetun tilan dekkarit?

Kysytty

Mitkä ovat arvostetuimmat/parhaimmat ns. Suljetun tilan dekkarit?

Vastaus

Vastattu

On toki makuasia, mitkä ovat parhaita. Ainakin suomalaisille lukijoille tunnetuimpia suljetun tilan dekkareita lienevät Agatha Christien Eikä yksikään pelastunut ja Idän pikajunan arvoitus. Toinen arvostettu suljetun huoneen dekkareiden kirjoittaja on John Dickson Carr.

Lisää suljetun huoneen dekkareita: https://www.goodreads.com/shelf/show/locked-room-mystery