Mitkä olivat vuonna 1963 ostetuimmat / soitetuimmat levyt? Etsin ko. vuoden suosittujen biisien nimiä.

Kysytty

Mitkä olivat vuonna 1963 ostetuimmat / soitetuimmat levyt? Etsin ko. vuoden suosittujen biisien nimiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaisia listoja sellaisenaan ei löytynyt, mutta seuraavista teoksista on varmasti apua:

- Nyman, Jake: Onnenpäivät 2 --Suomen, Englannin ja USA:n suosituimmat singlet ja albumit vuosina 1966-1969. Tammi 1995
- Popp, Outi: Poppologia--Suomi-popin lyhyt oppimäärä. WSOY, Helsinki, 2002
- Hit singles--Top 20 charts from 1954 to the present day. Carlton Books 2001
- Davies, Chris: British and American hit singles--51 years of transatlantic hits 1946-1997. Batsford 1988.
- McAleer, Dave: Encyclopedia of hits--the 1960s. Blandford, [S.l.], 1996
- Coryton, Demitri: Hits of the '60s--The Million Sellers. Batsford 1990.