Miten voisin varata Turun pääkirjastosta mikrofilmien katselun koskien Turun Sanomia vuodelta 1978 elo-lokakuu?

Kysytty

Miten voisin varata Turun pääkirjastosta mikrofilmien katselun koskien Turun Sanomia vuodelta 1978 elo-lokakuu?

Vastaus

Vastattu

Ajan mikrofilmien lukulaitteelle voi varata osoitteesta varaamo.turku.fi tai soittamalla tieto-osastolle numeroon 02 2620 630. Mikrofilmit noudetaan varastosta, joten varaus on tehtävä viimeistään edeltävänä arkipäivänä. Lauantain ja sunnuntain varaukset on tehtävä viimeistään torstaina. Laitteella voi skannata  haluamiaan artikkeleita joko muistitikulle tai omaan sähköpostiin liitetiedostoksi. Myös tulostusmahdollisuus on, A4 paperikopio maksaa 0,20 €. Henkilökohtaista opastusta mikrofilmien lukulaitteen käyttöön saa arkisin klo 9–20 välillä. Kirjasto on avoinna arkisin klo 920, lauantaisin ja sunnuntaisin klo 11−17.