Miten voisin tehdä levyni hankintaehdotuksen usealle eri kirjastolle?

Kysytty

Hei, miten voisin tehdä levyni hankintaehdotuksen usealle eri kirjastolle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Et valitettavasti pysty tavoittamaan useampia kirjastoja yhdellä osoitteella. Sinun kannattaa lähettää postia niille kirjastoille, joihin haluat ehdottaa levyäsi. Mikäli haluat tarjota levyä laajemmin, voit lähettää ehdotuksen maakuntakirjastoille. Kirjastojen yhteystiedot löytyvät Kirjastohakemistosta, http://hakemisto.kirjastot.fi.