Miten voin varata Kirkkonummen kirjaston kirjan? Toimitetaanko se Lohjan pääkirjastoon? Miten pian?

Kysytty

Hei!
Miten voin varata Kirkkonummen kirjaston kirjan? Toimitetaanko se Lohjan pääkirjastoon? Miten pian?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
valitettavasti Kirkkonummen kirjasto ei kuulu Lukki-kirjastokimppaan, eikä meillä ole kuljetusta kirjastojemme välillä.

WebOrigon monihaussa on mahdollista hakea samanaikaisesti myös Kirkkonummen aineistokokoelmasta, mutta se tulee noutaa itse ko.kirjastosta, Lukki-kirjastokorttikaan ei käy siellä.
Jos hakemaasi kirjaa ei löydy Lohjalta, sen voi kaukolainata tai jos se on Lohjalta lainassa, se voidaan varata jostain toisesta Lukki-kirjastosta.