Miten voin ulkopaikkakuntalaisena (asun Helsingissä) lainata kirjoja Vaasan kaupungin kirjastosta? Olen tulossa mökille ja tarvitsisin materiaalia…

Kysytty

Hei!

Miten voin ulkopaikkakuntalaisena (asun Helsingissä) lainata kirjoja Vaasan kaupungin kirjastosta? Olen tulossa mökille ja tarvitsisin materiaalia opinnäytetyöni tueksi, jota aion tehdä mökillä. Kokisin helpommaksi lainata tarvitsemani teokset Vaasasta kuin Helsingistä. Kuinka tämä olisi mahdollista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit käyttää normaalisti Vaasan kaupunginkirjastoa, vaikka kotipaikkakuntasi on Helsinki. Lainaamiseen tarvitset meidän kirjastokorttimme, se voidaan tehdä sinulle samalla kertaa, kun tulet lainaamaan kirjoja (henkilöllisyystodistus oltava mukana). Voit tarkistaa etukäteen, onko tarvitsemiasi kirjoja Vaasassa Venny-verkkokirjastomme kautta
http://verkkokirjasto.vaasa.fi/Vaasa?formid=find2&ulang=fin
Tervetuloa asiakkaaksi!