Miten voin tarjota omakustannekirjaani Suomen kirjastoille ostettavaksi? Onko olemassa jokin keskitetty systeemi, vai pitääkö ottaa erikseen yhteyttä jokaiseen…

Kysytty

Miten voin tarjota omakustannekirjaani Suomen kirjastoille ostettavaksi? Onko olemassa jokin keskitetty systeemi, vai pitääkö ottaa erikseen yhteyttä jokaiseen kirjastoon? Täytyykö käyttää jotain (maksullista) välityspalvelua (BTJ tai Kirjavälitys OY)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muuta keskittettyä palvelua kuin BTJ-Kirjastopalvelu ei ole, joten sinun pitää tarjota teosta jokais4elle kirjastolle erikseen.