Miten voin katsoa Suomen rintamamiehet kirjaa? Etsin sellaista missä näkyy Salossa ja Paraisilla asuneet ja kuolleet 1941. Haluan varata lukukpl esim Pasilaan.

Kysytty

Miten voin katsoa Suomen rintamamiehet kirjaa?
Etsin sellaista missä näkyy Salossa ja Paraisilla asuneet ja kuolleet 1941.
Haluan varata lukukpl esim Pasilaan.

Vastaus

Vastattu

Suomen rintamiehet -sarjan julkaisut löytyvät Pasilan kirjaston käsikirjastosta tai kirjavarastosta. Kirjoja ei lainata kotiin, joten ne ovat saatavilla tutkittavaksi paikan päällä.

Suomen rintamiehet (HelMet)