Miten varattua aineistoa voi siirtää kirjastoautosta muuhun kirjastoon? Minulle on kirjastoautossa teos, jota en ehtinyt hakea viimeksi, kun se oli meidän…

Kysytty

Hei! Miten varattua aineistoa voi siirtää kirjastoautosta muuhun kirjastoon? Minulle on kirjastoautossa teos, jota en ehtinyt hakea viimeksi, kun se oli meidän pysäkillämme täällä Herttoniemenrannassa. Seuraava pysähdys kohdallamme kirjastoautolla on ti 9.6, mutta sitä ennen minun pitäisi jo hakea kirja, koska sen viimeinen noutopäivä on ma 8.6. Miten toimin? Hyvää kesää ja kiitos hienosta palvelusta!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksen voi noutaa vielä 9.6. Herttoniemenrannan A-pysäkiltä. Varausasioista voi myös soittaa numeroon 31085002, varmimmin kello 9-15.