Miten toimimme, kun lainaamamme Aku Ankun pokkarikirja "Perhonen vieköön" on hävinnyt?

Kysytty

Hei,

miten toimimme, kun lainaamamme Aku Ankun pokkarikirja "Perhonen vieköön" on hävinnyt?

Vastaus

Vastattu

Lainaa voi tarvittaessa vielä uusia, mikäli haluatte jatkaa kirjan etsintöjä. Jos kirjaa ei löydy, se pitää korvata. Keski-kirjastoissa kirjan voi korvata siten, että ostaa tilalle uuden kappaleen tai maksaa kirjastolle kirjan hankintahinnan. Lisätietoa saat kirjastosta: Kirjastot | Keski-Finna