Miten saan teoksen Tolppanen, Jari: Rajavartiolaitoksen yhteistoiminnan kehittämistarpeet ja mahdollisuudet Venäjän viranomaisten kanssa turvallisuusuhkien…

Kysytty

Miten saan teoksen
Tolppanen, Jari:
Rajavartiolaitoksen yhteistoiminnan kehittämistarpeet ja mahdollisuudet Venäjän viranomaisten kanssa turvallisuusuhkien torjumiseksit

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä teosta ei löydy Suomen yleisten tai tieteellisten
kirjastojen kokoelmatietokannoista eikä muistakaan käytössämme
olevista tietokannoista. Jos kyseessä on rajavartiolaitoksen tai
jonkun muun viranomaistahon julkaisema raportti, selvitys, tutkimus
tms. kannattaa ottaa yhteyttä ko. viranomaiseen tai laitokseen.