Miten saan selville Lappeenrannan kirjastossa kirjalle kuuluvan luokituksen netistä? Tiedän teoksen sekä kirjoittajan.

Kysytty

Miten saan selville Lappeenrannan kirjastossa kirjalle kuuluvan luokituksen netistä? Tiedän teoksen sekä kirjoittajan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osoitteesta http://weborigo.lappeenranta.fi löytyy kirjaston aineistohaku. Ota esille "tarkennettu haku", jossa voi tehdä haun esim. kirjan kirjoittajalla tai kirjan nimellä.

Kirjan tietojen perässä on luokka, johon kirja on sijoitettu.

Alleviivattujen sanojen kautta pääsee aina seuraavalle alasivulle.