Miten saan selville kirjastokortin numeroni? Korttini on ollut jonkun aikaa kateissa. Muistan kyllä tunnuslukuni.

Kysytty

Miten saan selville kirjastokortin numeroni? Korttini on ollut jonkun aikaa kateissa. Muistan kyllä tunnuslukuni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tarkistaa kirjastokorttisi numeron, kun esität missä tahansa Helsingin, Espoon, Vantaan tai Kauniaisten kaupunginkirjaston toimipisteessä kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Jos arvelet, että kortti on lopullisesti kadonnut, kannattaa saman tien pyytää uusi kirjastokortti, jolloin kortin numero vaihtuu. Uusi kortti maksaa kolme euroa. Nelinumeroinen pin-koodi pysyy samana, jollet halua sitä erikseen vaihtaa.