Miten saan lainattua kirjan "Kaksoiskuljetus", kirjailija Juha Vesala, Järjestelmänumero 9789510353776, ISBN 978-951-0-35377-6 (sid.) kun yrittäessäni tehdä…

Kysytty

Miten saan lainattua kirjan "Kaksoiskuljetus", kirjailija Juha Vesala, Järjestelmänumero 9789510353776,
ISBN 978-951-0-35377-6 (sid.) kun yrittäessäni tehdä varausta saan viestin: varaus epäonnistui. Haluaisin noutaa kirjaan Kirjasto Omenasta Espoosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaus onnistuu vasta sitten kun edes yksi kappale on ehtinyt lainattavaksi johonkin kirjastoon. Teos on niin uusi ettei yhtään kappaletta ole vielä kirjastossa. Ei varmaan kestä kovin kauan että varaus jo onnistuu.