Miten saan Helsingin kirjastosta seur. teoksen: Elisabeth Hill, Catherine O`Sullivan, Terry O`Sullivan- Creative Arts Marketing?

Kysytty

Miten saan Helsingin kirjastosta seur. teoksen:
Elisabeth Hill, Catherine O`Sullivan, Terry O`Sullivan-
Creative Arts Marketing?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja kuuluu Helsingin kauppakorkekoulun kirjaston kokoelmiin. Kirjaston osoite on Leppäsuonkatu 9 E ja kirjasto on kaikkien halukkaiden käytössä. Lainaaminen edellyttää jonkun VTLS-kirjaston kirjastokorttia (esim. Helka-kortti, eduskunnan kirjaston kortti tms.). Lisätietoja http://helecon.hkkk.fi/kirjasto/