Miten saan Helmetissä vaihdettua varaamani aineiston noutopaikan? Tai siis saan paikan vaihdettua, mutta en tallennettua muutosta.

Kysytty

Hei

Miten saan Helmetissä vaihdettua varaamani aineiston noutopaikan? Tai siis saan paikan vaihdettua, mutta en tallennettua muutosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun vaihdat HelMetin omien tietojen varaussivulta noutopaikkaa pudotusvalikosta, täytyy muistaa painaa vielä nappia ”Poista merkityt varaukset tai vaihda noutokirjastoa”. Vasta sen jälkeen noutopaikan siirto rekisteröityy. Jo matkalla olevien varausten noutopaikkaa ei voi enää muuttaa.