Miten saada tietää onko kirjastokorttini vielä voimassa ? Helmet sivustolla numeroa ei tunnisteta.

Kysytty

Hei. miten saada tietää onko kirjastokorttini vielä voimassa ? Helmet sivustolla numeroa ei tunnisteta.

Vastaus

Vastattu

Jos et ole käyttänyt korttia viime vuosina, tietojasi ei todennäköisesti ole enää kirjaston lainaajarekisterissä. Asikastiedot poistetaan rekisteristä, jos korttia ei käytetä kolmeen vuoteen.

Saat uuden kortin käymällä missä tahansa Helmet-kirjastossa. Varaa mukaan voimassa oleva henkilötodistus.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_ja_lainaaminen(37)