Miten pitäisi toimia, kun haluaisin löytää Hesarista vanhan artikkelin Vuoristosairaalasta, ja vuosilukukin on jotain 10 v takaa?

Kysytty

Hei
Miten pitäisi toimia, kun haluaisin löytää Hesarista vanhan artikkelin Vuoristosairaalasta, ja vuosilukukin on jotain 10 v takaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkirjaston toimipisteissä on käytettävissä Helsingin Sanomien sähköinen tekstiarkisto, joka sisältää Hesarin artikkelit vuodesta 1990 lähtien. Arkistossa on pelkät tekstit, ei kuvia eikä ilmoituksia. Ota yhteyttä kirjaston tietopalveluun.

Jos artikkelin haluaa näköispainoksena kuvineen, kannattaa kääntyä Jyväskylän yliopiston kirjaston puoleen, josta ne löytyvät mikrofilmeinä, joista voi tulostaa.