Miten perun varaamani kirjan? Varasin kolme kirjaa, mutta en tarvitsekaan kolmatta kirjaa, kun hain kaksi kirjaa lainaksi. En kuule soittaa, siksi lähestyn…

Kysytty

Miten perun varaamani kirjan? Varasin kolme kirjaa, mutta en tarvitsekaan kolmatta kirjaa, kun hain kaksi kirjaa lainaksi. En kuule soittaa, siksi lähestyn tällä tavalla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaus voidaan perua HelMet -verkkokirjaston Omat tietoni -valikon kautta. http://www.helmet.fi Sisään kirjautumiseksi vaaditaan kirjastokortin numero ja henkilökohtainen tunnusluku (pin-koodi). Varaukset -kohtaa klikkaamalla päästään omiin varauksiin. Ruksaamalla varaus se voidaan poistaa (kohta ”Poista merkityt varaukset tai vaihda noutokirjastoa”).