Miten pääsen kulttuurikortilla kuuntelemaan musiikkikirjaston äänitteitä. Nimi pitäisi olla Nakso tai jotakin sen tapaista. En löydä polkua.

Kysytty

Hei, miten pääsen kulttuurikortilla kuuntelemaan musiikkikirjaston äänitteitä.
Nimi pitäisi olla Nakso tai jotakin sen tapaista. En löydä polkua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin Naxos Music Library- tietokantaa, jossa voit kuunnella etäkäyttöisesti 1,2 miljoonaa kappaletta. Kirjautumiseen tarvitset vain oman kirjastokortista löytyvän kortin numeron.

Naxoksen löydät Turun kaupunginkirjaston Tietokannat-sivulta Taide, kirjallisuus ja musiikki -osiosta:
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=106404

Naxos Music Libraryn lisäksi Naxos tarjoaa Video Library palvelun, josta voit tarkastella yli 1500 taide-musiikkia koskevaa videota.

Tietokanta toimii kaikilla Vaski-kirjastojen korteilla.