Miten pääsee eroon Museokortin mainoksesta, joka tunkeutuu ruudulle joka ikinen kerta kun menen finna.fi:hin tai pikiin?

Kysytty

Miten pääsee eroon Museokortin mainoksesta, joka tunkeutuu ruudulle joka ikinen kerta kun menen finna.fi:hin tai pikiin? Museokortti on ollut jatkuvasti voimassa ensimmäisestä olemassaolovuodestaan asti, ja se on uusittu vuosittain sitä mukaa kun uusimismainoksia on tullut. Helmet.fi ei sitä tuputa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä ei ole Museokortin mainos vaan linkki Finnan käyttäjäkyselyyn, jonka vastaajien kesken arvotaan Museokortteja. Kysely on avoinna viikolle 8 asti, jonka jälkeen pop-up -ikkuna poistuu. Toistaiseksi se täytyy siis sivuuttaa valitsemalla "Ei kiitos" tai painamalla punaista ruksia, ellei halua osallistua kyselyyn.

Lähde: https://www.kiwi.fi/pages/viewpage.action?pageId=315294298

3 ääntä

Kommentit

Eiköhän suurella osalla kirjastojen tietokantojen käyttäjistä ole museokortti jo ennestään voimassa. Kulttuuripalvelujen käyttäjät harrastavat sekä kirjastoja että museoita. Miten houkutellaan vastaajiksi niitä joilla on jo kortti?