Miten on mahdollista saada Vaski kirjastojen kirjastokortti? Voiko sen hoitaa sähköisesti, pitääkökäydä paikalla? Minulla on Helmetin kirjastokortti, mutta…

Kysytty

Miten on mahdollista saada Vaski kirjastojen kirjastokortti?

Voiko sen hoitaa sähköisesti, pitääkökäydä paikalla?

Minulla on Helmetin kirjastokortti, mutta Vaskikirjastoissa olisi parempi valikoima tällä hetkellä....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaski-korttia varten sinun täytyy henkilökohtaisesti hankkia kortti jostain Vaski-kirjastosta, esim. Turun kaupunginkirjastosta. Kortin saamiseksi tarvitaan kuvallinen henkilöllisyystodistus. Ohessa lisää kirjastokortista https://vaski.finna.fi/Content/asiakkaana