Miten on mahdollista, että omalla sivullani Helmet-palvelussa omien salasanojeni takana onkin yhtäkkiä eri kotiosoite?

Kysytty

Miten on mahdollista, että omalla sivullani Helmet-palvelussa omien salasanojeni takana onkin yhtäkkiä eri kotiosoite?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voin vain arvailla, mitä tässä on tapahtunut. Tuskin kukaan muu asiakas on päässyt kirjautumaan tunnuksillasi sisään ja muuttanut osoitettasi. Myös Helmet-sivustot ovat turvallisia.

Asiakkaiden vanhoja tietoja on kirjastoissa päivitetty hiljattain esim. vanhojen maksamattomien sakkojen perittää käynnistettäessä. Jokin näistä päivitysajoista on varmaan vahingossa kohdistunut tietoihisi. Katsoin järjestelmästämme, että kanssasi samannimisiä on melko paljon. Kannattaa varmaan seuraavalla kirjastokäynnillä tarkaistaa kaikki tietosi.